tiistai 23. huhtikuuta 2013

Pikakuulumiset

Anteeksi tauko, perjantaina olen menossa tunnille, joten silloin on luvassa taas vähän järkevämpää postausta. On ollut kiirettä kiitos skobaharjoitusten (maanantaina inssi, jänskättää pääsenköhän läpi. Jos pääsen niin pääsen sit tallillekin useammin omin avuin, hih) ja koulussakin on ollut ihan kiitettävästi kokeita. Ja koeviikko jatkuu edelleen, huomenna terveystieto ja perjantaina äikkä.

Nyt on myös vähän takapakkia ratsastuksesta. Eilen olin tunnilla ja se meni kyllä ihan johonkin metsään, johtuen omasta korvien välistäni :D Itseäni jänskätti maneesi ja jännitys tarttui sitten hevoseenkin. Ärsyttävää, pitäisi saada nyt tolkutettua itselleni, että maneesissa on ihan samanlaista ratsastaa kun kentällä. Kentällä olen täysin rento ja se sama rentous pitäisi löytää vielä maneesiinkin. Se meinaan varmaan koki jonkun kolauksen silloin olikohan helmikuussa, kun Dixie pelästyi maneesin toisessa päädyssä ja tultiin mukavat kiitolaukat.  Mutta, mulla on kaikki aika sitä rentoutta maneesiratsastukseen hakea, joten täytyy vaan käskeä itseäni lakata stressaamasta.  Eipä siitä enempää, perjantaina otan itseäni niskasta kiinni ja aion todellakin ratsastaa paremmin.

Dixielle kuuluu yleisesti ottaen ihan hyvää, lähes joka kerta kun sen hakee tarhasta, se on ollut paalilla syömässä. Vähän sillä on ollut nyt kiukkupussipäiviä, mutta eipä kummempia. Viikonloppuna menin sen kanssa maneesissa showmanship at halteria maastakäsin ja siinä se toimi kun unelma. Pujoteltiin tötteröitä ravissa, pysäytykset, spinit, kaikki sujui. Eli siis jotain positiivistakin. Ja äiti on myös ollut nyt maneesissa sen kanssa tunneilla ja hyvin ovat menneet. :)

Hömelö, rakkain poni <3

11 kommenttia:

  1. Musta maneesi on just "turvallinen" paikka ridata mut kenttä on pelottava:.DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Mun täytyy nyt vaan tsempata itteeni tonne maneesiinkin. Kun kentällä ei todellakaan mulla tollasia ongelmia ole :)

      Poista
  2. mäki tykkään mennä enemmä kentäl, vaik oikestaa kentäl kerra tippusin koska mun jalka jäi kii sellasee tolppaa ja sit sen hepan jalka osusmun leukaa ja vatsaa ja mun maksa meinas mennä rikki, eli tavallaa mun pitäis ehkä tykätä maneesist enemmä mut meiä maneesis kuuluu sellast rapinaa ni se o pelottavaa et se vaik vois romahtaa :D tai ei se romahda mut tuntuu silt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui toi sun tippuminen :s Mut, täytyy vaan tsempat ton maneesiinki :)

      Poista
  3. Mä voitin just viimekesän pahan estepelon, eli kyl sääki tost pääset yli!(; Tsemii (;

    VastaaPoista
  4. kiva tämmönen "länkkäri"blogi, vähän erilainen kuin muut :)

    http://ikuinenhevostytto.blogspot.se/

    VastaaPoista
  5. olisitko mun blogia halunnut alkaa lukemaan? Sun blogis on tosi kivan oloinen ! (:

    http://prinsessatamma.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Avaa suusi. :)